بازدید 3363

ائتلاف دریایی با کشور‌های منطقه درحال شکل‌گیری است 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشور‌های منطقه از جمله عربستان، امارات، قطر، بحرین و عراق به زودی شکل می‌گیرد.  
کد خبر: ۱۱۷۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ 03 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش که امروز سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم بود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: ائتلاف جدید دریایی با کشور‌های منطقه ای و فرامنطقه‌ای در حال شکل گیری است.
 
وی با بیان اینکه ائتلاف دریایی که قبلا با روسیه، چین، عمان و پاکستان شکل گرفته بود امروز در حال گسترش است گفت: این ائتلاف با کشور هند و با کشور‌های منطقه از جمله عربستان، امارات، قطر، بحرین و عراق به زودی شکل می‌گیرد.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: با شکل گیری این ائتلاف به زودی شاهد عاری بودن منطقه از هرگونه نیروی غیر موجه خواهیم بود. 
 
امیر دریادار ایرانی خاطر نشان کرد: خوشحالیم که کشور‌های منطقه به این باور رسیده اند که برقراری امنیت دریایی منوط به هم افزایی و همکاری بیشتر کشور‌های منطقه است. 
 
وی با اشاره به ماموریت موفق ناوگروه ۸۶ ارتش گفت: امروز به برکت حضور شجاعانه و مقتدر نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین المللی درخواست‌های زیادی از سوی کشور‌های منطقه و خارج از منطقه برای آموزش و انتقال دانش و فناوری ساخت شناور‌های رزمی و تجاری صورت گرفته است.
 
امیر دریادار ایرانی با اشاره به پیچیدگی‌های ساخت شناور‌ها و کشتی‌ها و تعدد صنایع به کار رفته در آن خاطرنشان کرد: افزایش این گونه همکاریها، به طور قطع رشد اقتصادی خوبی را برای کشور به همراه خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست